رجالة ايجوث
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رجالة ايجوث

المعهد العالى للسياحة والفنادق ايجوث

دخولالرئيسيةأحدث الصورالتسجيل
Send Button
likebox
المواضيع الأخيرة
» كلمات مأثورة للعمرى البطل طالب إيجوث
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة يوليو 12, 2013 9:47 pm من طرف البطل

» معبد الكرنك او معابد الكرنك
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة يوليو 12, 2013 4:15 am من طرف البطل

» آثار الحضارة العربية الإسلامية على أوروبا
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالخميس يوليو 11, 2013 4:13 am من طرف البطل

» نظام العدد المصري القديم
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالخميس يوليو 11, 2013 4:03 am من طرف البطل

» رمضان كريم وكل عام وأنتم بخير
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالثلاثاء يوليو 09, 2013 5:50 pm من طرف البطل

» امتا النتيجه يامحمود
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالإثنين مارس 19, 2012 10:26 am من طرف mix coor

» ازاله الموقع
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة يناير 20, 2012 7:31 pm من طرف البطل

» الموقع مش مصدر جذب
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 3:26 pm من طرف mido_crises

» Temple of Queen Hatshepsut, Luxor, Egypt
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالسبت يوليو 02, 2011 3:47 am من طرف magood012

» برنامج لتعليم اسرار اللغة الهيروغليفية
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 3:47 pm من طرف magood012

» اللغة الهيروغليفية
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 3:46 pm من طرف magood012

» جدول امتحانات الدبلومة 2009/2010
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة يونيو 03, 2011 9:08 pm من طرف ahmedsamad83

» اسئله امتحانات دكتور هشام فهيد
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالسبت مايو 21, 2011 6:43 pm من طرف ahmedsamad83

» مبارك يكتب خطاب اعتذار للشعب
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالثلاثاء مايو 17, 2011 3:09 pm من طرف مؤسس المنتدى

» قبول طلاب الثانوية العامة بالجامعات الخاصة 31 يوليو
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالخميس مايو 12, 2011 7:58 pm من طرف adel5977

» الجنس في مصر القديمة
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة يناير 21, 2011 10:02 pm من طرف حمزه الحجاجى

» اسماء ملوك مصر القديمة
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة يناير 21, 2011 9:58 pm من طرف حمزه الحجاجى

» الى الزملاء الأعزاء
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالسبت يناير 15, 2011 5:12 pm من طرف ahmed nasr

» حياة الفراعنة في النكت
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالأحد يناير 09, 2011 11:59 pm من طرف mami.1717

» الى متى انتظار اوراق وملفات دبلومه الارشاد- نداء الى الدكتور: محمود خلف وعميد المعهد
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالأحد يناير 09, 2011 8:15 pm من طرف ayman abdel monem

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
محمود شبيب - 3132
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Bar_rightالموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Barالموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  I_vote_lcap 
حمزه الحجاجى - 1003
الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Bar_rightالموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Barالموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  I_vote_lcap 
مؤسس المنتدى - 684
matar - 428
badora - 390
البطل - 237
بهاء عبد الصبور - 168
rqueen00 - 128
رنيا التهامى - 121
شريف احمد - 116
مواضيع مماثلة
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط ايجوث على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط رجالة ايجوث على موقع حفض الصفحات

الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره

2 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    matar

matar

رقم الهاتف 0102537559

الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Empty
    مُساهمةموضوع: الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره    الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالجمعة سبتمبر 17, 2010 9:26 am

كلام حقيقي وبيحصل
    عمركم جربتوا النجاح؟؟ وكلمة النجاح مش قصدي بيها النجاح دراسيا بس انا قصدي النجاح بصفة عامة
    مثلا نجاحك في علاقتك مع اهلك او نجاح في علاقتك العاطفية او نجاحك في شغلك وغيره وغيره.......
    اكيد فرحت صح؟؟؟ طبعا صح ده لما الواحد بيكسب في جيم بلاي ستيشن بيبقي فرحان وهيموت من الفرحة هههههههههههه تصور بقي لو روحت تشوف نتيجتك ولقيتك جايب جيد جدا ولا واحد في ثانوية عامة مثلا لقي نفسه جايب 97% مثلا ولا لو شوفت في عنيك البنوتة اللي بتحبها سعادة بعلاقتكم مالهاش وصف وياسلام بقي لو لقيت مدير شغلك مطلعلك مكافأة عشان انت ناجح في شغلك ولا لما مامتك وبابا علي الرايحة والجاية يدعولك
    طب مش بزمتك نفسك تبقي كده؟؟ مش نفسك تحس انك ناجح في كل حاجة اكيد هتكون اسعد انسان في العالم
    بصوا انا هعتبر كل اللي قولته ده مجرد مقدمة..... بس اللي جاي اهم
    لان انا مش عاوز اتكلم علي النجاح بصفة عامة لالالالالا انا عاوز اتكلم عن نوع واحد بس
    النوع اللي انا بشوفه داااااائمااا وكلامي موجه ليكم و لكل اللى ف كليات ..............طبعا فهمتووني
    ياااااااااااااااااه صباح الروقان
    بصوا يا جماعة اي حد في كلية وبيذاكر من اول يوم دراسة واي حد واي حد بيحضر جميع المحاضرات وبيجيب كتب الكلية ويعد يدح فيها يارييييييييت مايقراش الموضوع ده
    وانا متاكد ان كل الناس هتقراه طبعا ههههههههههههههههه
    بصوا يا جماعة بجد انا مش هقدر اصلح الكووون لان اننا مش ملااااك ......
    .انا مطر هههههههه
    بس كل اللي عاوزه اني اطرح الموضوع واسمع تعليقاتكم وارائكم عليه
    كل الشباب والبنات اللي بيخلصوا ثانويه عامة وبيدخلوا كلية اكيد بيبقوا عاوزين يخرجوا من حالة الهم والغم اللي هما كانوا فيها ومذاكرة ليل ونهار وتعب وسهر ودروس طبعا بيدخلوا الكليات عاوزين ينطلقوا.
    طب ده جميل مش وحش بس المهم مفهوووم الانطلاااق ده عندهم ايه؟؟

المهم مفهوم الانطلاق عندهم ان مايذاكروش تكلم اي حد منهم عن المذاكرة ولا عن اي مادة يقولك لالالالالالالالالا فكك مني ياعم انا مش طالبة معايا مذاكرة السنة دي
    ولا بقي الناس اللي يقولولك لالالالالالالالالا انا مش هذاكر غير اخر اسبوعين
    والناس المعتمده اعتماد كلي علي ورق الكورسات اللي بيتباع في مكتبات جنب الكلية
    والافظع بقي الناس المعتمده علي صحابهم اكتر من اعتمادهم ع نفسهم تكلم الواد من دول يقوولك ياعم الواد هيثم بياخد كورسات في جميع المواد وهيظبطنا في الاخر اركن انت بس وماتفكرش في حاجة
    طب افرض عم هيثم ده مات قبل الامتحان هتعمل ايه ههههههههههههههههه بعد الشر عليه طبعا ده هيثم ده حبيبنا كلنا
    طب ليه مانجربش نعتمد علي نفسنا ليه مانجربش نحضر محاضرات ونكتب بايدينا ليه ليه مانجربش نذاكر بجد
    ده انت ياعم اعدت 12 سنة تروح مدرسة وتنزل دروس ده غير انك كنت كل يوم بتصحي بدري وترجع تذاكر مش قادر تستحمل اربع سنين كمان ؟؟؟
    بصوا ياجماعة انا مش بقولكوا ذاكروا من اول يوم في السنة ولا برضه بقولكوا ماتشتروش ورق الكورسات اللي بيتباع
    بس ياريت نحاول نذاكر ونعمل اللي علينا الواحد لو حضر كل المحاضرات وسمع للدكتور هيعرف ع الاقل المواد بتتكلم عن ايه وده هيساعده لما ييجي يذاكر مش يبقي اول مرة يفتح المادة وكمان ماعندوش اي فكرة عنها ده كده يبقي ضياااع فعلااا اينعم ساعات الواحد مش بيفهم من دكتور معين ومش بيحبه ساعتها بقي ممكن يدور علي ورق الكورسات او ياخد كورس في المادة المهم نعمل اللي علينا ونجتهد دي كلها اربع سنين ونتخرج
    فكرت يوم ما تلاقي نفسك متخرج وبقيت حاص علي بكاليريوس كذا ولا ليسانس كذا هتبقي عامل ازاي؟؟؟
    هتبقي اكيد فرحااااااااااااان ولا بقي لما تدخل علي باباك ومامتك وانت بتقولهم انا نجحت واخدت البكاليريوس
    هتشوف فرحة في عيونهم عمرك ماشوفتها
    صدقوني اللي بيضيع سنة من عمره ممكن مايحسش بقيمتها دلوقتي لكن بعد ماتمر السنين ويلاقي ناس اصغر منه بقت معاه في نفس السنة ساعتها هيندم ندم جامد اوووي وهيقول ياريتني ركزت وعديت
    ياريت يا جماعة كل اللي مستهتر بدراسته يفكر كويس مع نفسه ويحس بقيمة السنين اللي بتضيع منه
    والوقت كالسيف ان لم يقطعه قطعك
    ياريت الموضوع ده يكون وصلكم بشكل كويس وتحسوا اني بجد مش عاوزة منه غير نصيحة ليكم يارب تاخدوا بيها

وانا حبيت اعمل الموضوع دا لان لقيت نفسى واحد من الناس دى بس لسه موصلتش للدبلره و ان شاء الله متحصلش لحد فينا خالص
    حمزه الحجاجى

حمزه الحجاجى

رقم الهاتف 0107762781

الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Empty
    مُساهمةموضوع: رد: الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره    الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره  Emptyالإثنين سبتمبر 20, 2010 11:35 pm

والله نصائح غالينا لاخوانا الطلبة وياريت بنظروا اليها شكرا مطر مشاركاتك فعالة جداااااااااااااا

الموضوع كله عنوان الموضوع( موصلتش للدبلره
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -